Så hyggelig at dere ønsker å stille med stand under Juletreffet! Her finner dere informasjon som er nyttig i planleggingen og underveis i arrangementet.
Registrering av informasjon
Alle som skal stå på stand må registrere seg. Vi lager til navnelapper på forhånd med informasjonen som blir lagt inn i registreringsskjemaet.
Meld inn ledige stillinger i forkant! Vi synliggjør en oversikt over ledige stillinger på maloyvekst.no og via QR-koder på arrangementet. Klikk på knappen under og registrer deres ledige stillinger!
Praktisk informasjon
Dato: Lørdag 21. desember
Arrangementstart: Kl. 18.00
Arrangemenslutt: Kl. 21.30
Sted: Samfunnshallen (Nordfjordhallen Idrett- og Kulturanlegg, Nordfjordvegen 9111, Nordfjordvegen 9101, 6718 Tennebø)
Mat: Vi serverer tapas fra Havfruen og Bjørgs Mat kl. 20.00. Dette er gratis for både deltakere og bedrifter/organisasjoner.
Drikke: En kan selv kjøpe alkoholdholdig drikke i baren om ønskelig. Vann blir gjort tilgjengelig for alle.
Oppbevaring og “greenroom”: Representanter på stand kan benytte seg av klasserom i bakkant av Samfunnshallen til oppbevaring av eiendeler og annet og oppholdsrom ved behov for avbrekk underveis i arrangementet.
Viktige tidspunkter!(detaljert program lenger nede)
Fredag 20. desember
- 15.00- 16.00: Mulighet for å levere utstyr til stand i Samfunnshallen.
Lørdag 21. desember
17.00: Pep-talk. Alle bedriftene/organisasjonene møter i Samfunnshallen. Rigging av stand skal vere ferdig.
14.00: Start på rigging av stands
Standområde
Påmeldte bedrifter/organisasjoner får tildelt stand (se kart under).
Størrelse på hver stand er ca. 3×2 meter med mindre annet er avtalt.
Alle får utdelt følgende:
- Bord (170cm x 75 cm)
- To stoler
- Strømuttak
En er selv ansvarlig for duk til bordet på standen dersom en ønsker det.
Vi kårer beste stand! Gjør noe ekstra ut av deres stand og vær med i trekningen av en profileringspakke på digital synlighet på fjt.no til en verdi av 10.000 kroner!
Fullt program
Fredag 20. desember
15.00-16.00: Mulighet for å levere ustyr til stand i Samfunnshallen. Anne-Stine og Seline er tilstede.
Lørdag 21. desember
14.00: Bedrifter/organisasjoner kan begynne å sette opp stand. Bordene blir merket med navn på bedrift/organisasjon.
16.00: Lydsjekk
17.00: Peptalk – Alle som representerer sin bedrift på stand møter ved bordene foran scenen. Vi går gjennom kveldens program og hva dere bør fokusere på i samtaler med gjestene. Alle må være ferdige med å sette opp stand før kl. 17.00.
17.15: Mingling mellom bedriftene. Bruk tiden til å bli kjent med hverandre og gjøre eventuell siste finish på standen. Vi deler ut navnelapper til alle som står på stand.
17.45: Dørene åpner, og registreringen for gjestene begynner.
18.00: «Arrangementstart»
18.15: Velkommen v/ Måløy Vekst – registreringen stenger
18.25/18.30: Innlegg v/ Frank Willy Duvik – Kort vei til toppen i Måløy
18.40: Sofaprat med hjem-/tilflyttere
18.50: Humorinnslag fra konferansier
19.05: Mingling og besøk på stands
20.00: Matservering (Tapas)
20.10: Video og underholdning med lokale artister (mens folk spiser)
20.30: Mingling
21.05: Kåringer og avslutning
21.30: Slutt, vi rigger ned
Møteplass på Havfruen etter arrangementet
Alle som deltar som representanter på stand kan benytte seg av 15% rabatt på mat og drikke (gjelder ikke alkohol) på Havfruen i Måløy lørdag kveld.
Kjøkkenet har utvidet åpningstid, men matbestillinger må inn før kl. 22.00.
Bruk representant-navnelapp som bevis for å benytte deg av tilbudet.
Kontaktpersoner for arrangementet
Anne-Stine Meland
anne-stine@maloyvekst.no
+47 913 03 846
Seline Larsen
seline@maloyvekst.no
+47 904 18 311
Promotering før og under arrangementet
Vi legger ut informasjon om bedriftene som stiller med stand på maloyvekst.no og i juletreffet sine kanaler i sosiale medier. I tillegg skal alle med stand få sin logo på storskjerm underveis på arrangementet. Til dette trenger vi følgende:
- Logo (med høy oppløsning)
- Informasjon om bedriften (kort – 3 setninger)
- Eventuelle bilder fra deres aktiviteter som kan benyttes i promoteringen
Sendes på e-post til seline@maloyvekst.no.